Sevgii Kizlar bugun 41.haftaya girdik hep erken dogumdan korkuyordum simdi gec doguma dogru gidiyorum cok enerjik oldum bu aralar normal mi benim gibi dogurmayan var mi hala korkuyorum bazen
KaderGlserinOk Hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde doğurursunuz inş 41. Haftaya gelip doğurmamakta zor doktorunuzla konuşun belki suni sancıyla doğumu başlatırlar
Sevgii KaderGlserinOk doktor perşembeye kadar bekle dedi 9 gün geçmesi normal dedi ama beklemesi hiçte kolay değil
KaderGlserinOk Demek ki ters giden bir şey yok çok şükür biraz daha dişinizi sıkacaksınız Rabbim tüm hamilelerin yardımcısı olsun 🙏🏼
kizannesii Bnm doktorum 40 haftaya kadar yani 40 dolana kadar beklerim sonrasında bebegin kendiliğinden gelmesini istemem çnkü ilk kakasını yapması ihtimali var buda ebebği nefessiz bırakır buda risktir demişti.sen sürekli tetikte ol canım ve evin içinde bol bol yürü dogum egzersizler fln yap huröa ye dogumu tetiklesin ikla sancı bekleme allah korusun😘
Sevgii kizannesii hepsni yapiyorum canim hic oturmuyorum doktorun ne guzel dusunuyor ben norvecteyim ve burda her seye normal diyorlar canim malesef