Melekd Kızlar emziriyorum sol göğüs ucum 2 haftadır ağrıyor zorla emziriyordum ağrıdan. Şimdi bide göğsüm ağrımaya başladı dokunamıyorum bile napmalıyım
alparslaninannesiii Melekd göğsünüzde sertlik var mı sadece ucunda mı acı oluyor emerken? Eğer ucundaysa göğüs ucu yarası bebeğin memeyi yanlış tutup emmesinden olur. Göğsünüz sertse mastit olabilir ama mastit ateş de yapar..
Zeyneb12 Melekd lahanayı alın iki üç yaprağını buzdolabı poşetine koyun biraz soğusun sonra onu göğsünüze sarın südyenle destekleyin inş şifa olur
rengarenkduduv Muhtemelen bebeğin emzirme esnasında göğsümüzü tam kavrayamamasından ötürü bu şikayeti yaşıyorsunuz. Farklı emzirme pozisyonları deneyebilirsiniz. Ne kadarlık bebeğiniz? Ben her emzirme sonrasında göğüs uçlarımı ılık su ile yıkayıp kuruluyorum. Üzerine dolapta beklettim ayva çekirdeği jelinden sürüp gümüş kapak kapatıyorum çok faydasını gördüm. Size bir ebenin hesap linkini bırakıyorum mutlaka inceleyin göğüs ucu yaraları için çözümler var. https://instagram.com/ebe.tulinbulur?utm_medium=copy_link
Melekd alparslaninannesiii göğsümde sertlik vardı emzirdim sertlik gitti ama ağrı gitmedi çok fena ağrıyor dokunamıyorum bile ateş yok bende göğsümde ağrıyan yer sıcak ve ben kendimi halsiz hissediyorum ondan mıdır acaba