Kızlar 17. Haftaya yeni girdik bu hafta minik hareketler hissetmeye başladım ilk gebeliğim olduğu için tam olarak anlamlandıramadim ama bebek olduğunu düşünüyorum ara ara karinda gerginlik, pıt pıt diye dokunma hissediyorum sizde durumlar nasıl hissetmeye başladınız mı bebişleri