Merhaba kızlar hipertansiyondan dolayı riskli gebelik geçiriyorum.Bebeğim suyu az ve 3 hafta geriden geliyor buna rağmen devlet hastanesi heyet raporu vermiyor. Ankara’da yaşıyorum. özel hastanelerden uzun süre rapor alabilirim miyim? Uzun süre rapor verebilen bildiğiniz hastane var mi?