Omurbade bende 28+3 :) ben hareketlerini hissediyorum hatta artık tenimdende belli oluyo. Ama herkesin durumu aynı olmayabilir doktoruna sor bi bence içini de ferah tut ki strese girip bebişini de zorlama 😍 sağlıklıca kucağına almak nasip olsun inşallah :) 🙏🏻