Benim bebeğim 1 haftalık yenidoğan sarılığı sebebi ile geceleri 2 ölçek aptamil 1 numara kullanıyorum ayrıca da sıksık emziriyorum. 3 günlük kontrolde kilo vermişti ama 5.günü kontrolde almaya başlamıştı. Bugün 7 günlük ve şu an kontroldeyiz umarım kilo almıştır.