Karelinannesi Kızlar saatimi unuttum doktorumun numarası var ama bunun için mesaj atmak istemiyorum acaba hastaneyi arasam bilgi verirler mi? Ulaşamadım bi kere aradım. Randevuyu direkt sekreteri verdi sekretere de ulaşamıyorum
Eylulannesi80 Karelinannesi ben hiç randevu almıyorum ne zaman uygun olursa ozaman gidip kayıt açtırıyorum doktor hemen arada alıyor zaten
Mrv1007 Karelinannesi hastaneden öğrenebilirsin 💕 ben hep danışmadan alıyorum randevuyu hiç sekreterine bağlanmıyorum doktorun
Karelinannesi Eylulannesi80 doktorum yoğun oluyor canım çok talep ediliyor yarımsaat de olsa beklemek istemem yani ondan kendi randevu veriyor aylık kontrol için o yüzden🙏🏻