İkinci gebeliğim. Daha önce oğlumda da olmuştu ama bir kaç saniye sürerdi. Isırıyor gibi bi ufak bir acı. Ama bu gebeliğim de dün geceden beri sağ taraf karnım da sadece bir yerde iğne batar gibi mi desem çocuk tırnak geçirmiş etim yırtılıyor desem bilemedim bir acı var. Bu nedir yaşayan varmı kızlar canımı çok yakıyor