Ball1903 Ben bizzat yaşadım. Kaç haftaya kadar sürdü. 14 haftalık hamileyim şuan. 2 gün önce yine sabaha kadar sürdü. Ama korkmayın asla. Bebeğin gelişiminden dolayı böyle sancılar oluyor. Bebek büyüdükçe sancı oluyor. Doktorumla da görüşmüştüm. Çok çok normal dedi. Asla korkmayın.