Merhaba arkadaşlar… 4 yaşında down sendromlu oğlum var ismi yağız. Şimdi ikinciye hamileyim nasipse kızım olacak. İsim konusunda Eliz olsun diye karar vermiştik… hatta isimli tulum yaptırdım ama dün eşim o ismi istemediğini söyledi ki bu isme karar verirken ortak kararımızdı. Ama o beni kırılmasın diye bişey dememiş beğenmemiş aslında. Durum böyle olunca değiştirmeye karar verdim. Basit kısa kolay söylenebilen oğlumunda söyleyebilceği isim önerilerinize ihtiyacım var kızlar tabi ablamıda güzel olsun 😊😊😊