Ben bir de çalışıyorum. Günde 10 saat falan ders anlatıyorum. Tahtaya yazı yazarken göbekle tahta aralığı uzun bir aralık oluyor ahsjdklf 😂 Normalde 10 saat 11 saat anlatır üstüne özel derslere gidip yorulmazdım, şimdi valla pestilim çıkıyo. 32. Haftaya gelsek de izne çıksam diyorum artık, bunun bir tık üstü doğursam da kurtulsam olacak ama asıl mesai o zaman başlatacak sanırım 😂