Ruveyda_baskapan size tavsiyem internete hiç bakmayın herşeyin en kötüsü yazılır. Bende de haşimato var levotiron 100 lük kullanıyorum benimde çok yüksekti ilk hamileliğimde endokrin takipliydim her ay düzenli kan tahlili yapıldı kızım gayet sağlıklı 2.5 yaşında şimdi 2. gebeliğim levotirona devam ediyorum doktorların da biraz insanların gözünü korkuttuğunu düşünüyorum bana da ilacını kullanmazsan çocuğunda zeka geriliği olur demişlerdi maşallahı var valla çok da kafanıza takıp hamileliği zehir etmeyin kendinize yazık