Nergissi Cankusum_22 doğru çıkma yüzdeliği düşük olduğundan yaptırmadım. Detaylı ultrason yaptırdım sadece
esn46kyy Cankusum_22 ben yaptırmadım 3lü yaptırdım sadece Yakında da detaylı ultrason için randevum var Ama benim yaşadığım yerde ikili test yapilmiyordu sizin imkanınız varsa yaptırın zor bı şey değil sadece kan alıyorlar 😊
babyavocados Ben de yaptırmadım. Dün detayliya gittim. Onda da hiç bir sorun çıkmadı çok şükür. Doktoruma sordum üçlü tarama yaptırayım mi gerek yok dedi o da. Kendi doktorumla görüş öyle karar ver bence.