Cigdemm1 Ben de aynı dönemlerde yaşadım 2 gün sürdü canım, iç çamaşırıma gelmiyodu sadece peçeteye geliyodu. Benimki tüp bebek olduğu için göbekten progestan dex ve coraspin kullanıyorum doktorum coraspini bıraktırdı iğneyi de günde 3 kereye çıkarttı, 2 gün sonra tekrar günde 2 kereye döndüm ama coraspini bi daha kullanmadım. Şimdi doktora gitsen alttan muayene edecek doktor, çünkü bebek çok küçük olduğu için üstten göremiyorlar. Eğer şu anda bişey kullanmıyosan düşük engellemek için fitil falan verebilir git bi görün istersen canım için rahat eder en azından. Ama telaşlanmana gerek yok doktorlar normal diyor bu lekelenmeye