mminiginannesi10 ben ilaç ile düşük yaptırıldım, doktor bir kere adet gör başka beklemene gerek yok dedi ben hiç korunmadım. Zaten ilk ay rahim toparlanmadıysa tutmaz bebeği dedim ve hamilelik de olmadı zaten. Düşükten 40 gün sonra adet oldum. Sonraki ay da kafam rahattı. Olursa olur olmazsa zaten rahmim toparlansın kafasındaydım. Mfk yönteminin günlerini değerlendirdim sadece. Ve elhamdülillah herşey güzel gelişti. Rabbim sağlıkla devam ettirsin hamileliğimi şuan 11+4 üz. Korkacak birşey yok. Allah insan yaratacaksa sizi vesile kılıyor sadece. Kötü birşey de olmadı elhamdülillah. Korkttum mu başta korktum. Ama kendime hiç kötü şeyleri okumayacaksın Allaha teslim olacaksın diye kendimi telkin ettim. Mesela salı günü randevum var yine vesveseler geliyor ama sonra diyorum ki Allah büyük kader de ne varsa o olacak sadece dua et diyorum kendime. O yüzden Korkmayın Allha sığının