bluees1207 Sabah uyandım elimi yüzümü yıkamaya gittim birde ne göreyim iki elimde bu şekilde başına helen var mı ?
Deletedmom_33 bluees1207 Net hatırlamıyorum ama melekler mi ne yakmış tarzı bir söylem vardı bunun için ama sanırım asıl olanı hormondan dolayı idi herhalde kimisinde yüzünde mi ne çıkıyormuş ya kendiliğinden geçiyor bu aynı gün veya bir kaç güne
mminiginannesi10 Benimde başıma gelmişti daha önce. İyi bisey olduğunu düşünüyorum. Kına kokuyor değilmi ☺️
Eminedmr mminiginannesi10 bende de oldu akşamına gecti neden oluyor bilmiyorum yani batil kismida var gebelikte olmasi normal diyende ama bende gebelikten oncede olmuştu ysni burda bekliyorum bilen ciksr inşallah
bluees1207 mminiginannesi10 tam koku alamadım burnum biraz tıkalı gibi o yğzden koku için birşey diyemicem ama iki elim de bu şekilde
Happyelf Bende de hamileliğimin ilk zamanlarında olmuştu çok sasirmistim.Hatta kına kokuyordu.Farkli farklı söylemler var ama net birşey yok.Bir zararı da yok.Bir kaç güne geçer korkma☺️
bluees1207 Happyelf mutlaka geçer can takıcı bir kısmıda yok sadece görüntü ama çok garip olduğu kesin
Mommy92 Bendede olmuştu doktorum hemen dermatoloğa git demişti.gittim sebebini bulamadılar.bi kaç gün sonrada kendiliğinden geçti
Happyelf bluees1207 valla ben çok kafaya takmıştım net bir sebebi de olmayınca 😅 ben pimpirikliyim galiba o yüzden korkma dedim☺️
Ezgisrerkli Benim bildiğim kadarıylada korkutmak istemem ama üç harfliler yakıyor kınayı, eğer geçerse bulaşmazlar sana ama geçmezse 🤷🏼♀️ İnşAllah öyle değildir 🤦🏻♀️