Dilarapolatt Gebelikte clexane kullanıpta bir iki defa iğneyi vurmayı unutan var mı acaba aranızda ? Bir sorun olmaz heralde..
Dilekakyaman Ben başka bir marka kullanıyorum. Kan sıvılaştıran iğne değil mi bu. Doktor bana dedi ki kesinlikle bırakma benim bir hastam 36 haftalıkken birgün unuttu iğneyi o gün bebeğini kaybetti dedi. Tabi bu biraz tesadüf olmuş da olabilir.