Babysharkdutdutdut Kizlar ilk hamileligim de de fasulye şeklindeydi oğlum olmuştu. Bugün kontrolüm vardı 8+2 yiz Yinemi oglus geliyor acaba 😅
Rabia344 Babysharkdutdutdut ya sana bebeğimin resmini atsam yorumlar mısınn🙈🥲 ilk gebeliğinde erkek miş ya hani udrasyon resimlerinden belki anlarsın🐣😍14 haftalık hamileyim doktor kız bebişe benziyor dedi ama rüyalarımda falan hep erkek görüyorum. Genel olarak da erkek hissediyordum ama doktor öyle diyince kafam karıştı 😊
Rabia344 Babysharkdutdutdut yaaa🙈genelde erkek bebekler için udrasyonda kafası sağ tarafta olur derler bu konuda bilgin var mı peki 🥲🥲
Rabia344 Semaan aynen annemler anneannemler eskilerde de öyleymiş bebeğin kafası sağdaysa erkek derlermiş. O yüzden merak ettim açıkçası 🥲
Babysharkdutdutdut Rabia344 Detayli yada bakiyorlarlar canım bebeğin her organına orda cinsiyeti de belli olur en gec
Nesliiiiiiiii BIR_SIYAH__HIAYESI63 ay banada bakabilirmisiniz acaba post açtım yeni oraya attım şimdi☺️
Rabia344 BIR_SIYAH__HIAYESI63 https://imgyukle.com/i/oeoiKo https://imgyukle.com/i/oeohHjhttps://imgyukle.com/i/oeZsQQ https://imgyukle.com/i/oeZhZs bak canım benim 🥲🥲
Babysharkdutdutdut BIR_SIYAH__HIAYESI63 Kesesinimi benzettiniz. Bir oğluşum var birde kızım olsa çok sevinirim tabi ama en önemlisi sağlıklı olması🙏🏻
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Babysharkdutdutdut ewet canım gönlünüzce olsun inşallah [](https://)https://resimyukle.io/r/5sCLS6hlsn Buda benim 8 haftalik ilk oğlunuzunkine benziyor mu cinsiyeti çok merak ediyorum