Sevimliii Merhaba bu sabah şükürler olsun ki keseyi gördük doktorum 5+2de olduğumu söyledi kesenin için de bebek ne zaman görünür 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi
Kuzeyn_annesi Sevimliii benimde 5+2 de gormuştuk keseyi nokta kadardı😊 6+2 de çok minik minik kalp sesi duyduk çok guçsuzdu 7+2 de gumbur gumbur geldi için rahat olsun 🥰
Sevimliii annesinin-kuzusu1 bana sanki ultrason minicik geldi de biraz tedirgin oldum 2 hafta sonra ultrasomda keseyi dolu göreceğim yanii
Sevimliii Anne88 inşallah o güzel sesi duymayida nasip eder rabbjm bize kuzum 🥰 ultrason fotohrafin var mı canim
silences Anne88 canım kese boyutu ne kadar ölçtü bir de kesenin üst köşesinde bir şeyler oluşmuş sanki
Sevimliii Anne88 canım bende kesenin fotoğrafını atmak istedim sana ama nerden atacağımı bulamadım yardımcı olabilir misin
Anne88 silences canm hiç bişey söylemedi benim bide geç döllenme oldu bilmiyorum anca haftaya gittiğimde sorucam bende çok merak ediyorum
Anne88 Sevimliii Canim googleye hızlı resim yaz oraya fotoyu atıyorsun link veriyor sana yikledikten sonra buraya kopyalıyorsun ☺️