Merhaba, ilk tüp bebek deneyimim maalesef kimyasalla sonuçlanmıştı. Pazartesi günü yani 24 ocakta 2. Transferimi oldum. Daha çok yeni ama hiç belirtim yok. Yine mi olmadı acaba demekten kendimi alıkoyamıyorum. Siz neler yaşadınız? Benim gibi olup sonuç alan var mı?