Bende de 17 de sanki yapışıklık var aşağıda dedi ama dikkat et falan demedi. 22 haftada başka Bi doktor plesenta previa dedii. Kanama olmadı çok şükür ama sürekli bi ağrı var alt tarafta yürüyünce Bi iş yapınca yorulunca sancı giriyor gibi oluyor baya zorluyor. İlişki yasak yorulma dinlen dedi. İlişki yasağına uyuyorum ama yorulma dinlen kısmı malesef 2 yaşında kızım var kucak istiyor sürekli oyunlar istiyor gelip, karnıma oturuyor yapma etme den de anlamıyor haliyle tüm gün aktifim oyüzden. 32 ve 36 da tekrar bakıyoruz dedi. Son ana kadar da çıkma ihtimali var demekki. Kanamalı Bi ameliyat olur kan bankası olan bir yerde doğumu yapmalısın dedi. (düzelmezse) risklerden de bahsetti. İnternette okudum çok Stres yaptım beni çok ürküttü. Tabi ne gelirse Allahtan sezeryandan ziyade sonrasında ki toparlanma ve çocuklarımla ilgilenme kısmı beni biraz düşündürüyor tek olucam çünkü. 27 haftalığım şuan da Bikaç gün sonra randevum var düzelmiş olmasını umuyorum. İnşallah sizinde düzelir yukarı çıkar 🤗