Nrcnn Kızlar adetim 7 gün geçti ve aşırı derecede bel ve sırt ağrım var bacaklarıma bile vuruyo… 2 gün arayla 3 test yaptım biride erken gebwlik testiydi negatif çıktı..
Feyzaveannesi Nrcnn Canım kan tahlili ver. Yani gebelik testinde nadir de olsa bazen görülmüyor. Bi kan var sonucuna göre hareket edersin
Gizmo55 Nrcnn canım benimde öyle aynı durumdayız ama bende kasık ağrısı da oluyo testler bazen silik gözüküyo bazen negatif anlam veremedim haftasonu kan vericem 1 hafta gecikti sonuçta 🤷🏼♀️
Gizmo55 Nrcnn canım sonuç negatif dediler ama hala regl olmadım sen naptın oldun mu bir gelişme var mı 🥺
Nrcnn Gizmo55 yarın vericem ama hiç umudum yok senden çok umutluydum aynı belirtileri yaşadık.. Şuan inan senin kadar üzgünüm 😔 ama inanıyorum bizde anne olucaz..
Gizmo55 Nrcnn evet aynıydık ama çıkmadı canım hayırlısı olsun moralini bozma dualarım seninle bizde hayırlı bir zamanda anne olucaz inşallah 🙏🏻