Kızlar merhaba 10 gündür çok felaket ağır bi şekilde grip geçirdim test yaptırdım negatif çıktı. 28 hafta 4 günlüğüm bu sürede bebekte gerileme olmuş mudur ? En son doktor antibiyotik verdi onları da kullandım ve hala daha geçmedi çok kötü bi öksürük kaldı hamilelikte antibiyotik kullanan var mı acaba ?