Günaydın kızlar 14 +3 deyim 1 haftadır şiddetli baş ağrısı çekiyorum burnum dan başlıyor başıma kadar ben çok uyuyorum istemsizce saat 9 da uyuyakalıyorum ve sürekli üşüme titreme halindeyim eşim ev sıcak diyor dogalgazi yükseltiyor baddaniyenin altında titriyorum sizce çok uyumaktan mi başımın üzerinde ağırlık var psikolojik olarak çok çöktüm bu ağrıdan sinir stres de var prol fayda etmiyor sürekli uyuyorum ağrıyı hissetmemek için