Merhabalar, ¾ gün önce diş ağrısı çektim sabaha kadar sonra dişimin ağrısını bastıracak bi şekilde yüzüm şişmeye ve sancılanmaya başladı ikinci gün doktora gittim. 31+4 haftalık hamileyim diye röntgen çekemeyiz diye bakmadı bile parol ve agumentin yazdı mühtemelen enfeksiyondan şişmiştir dedi hocam bakmayacak mısınız dedim devlet hastanesinin aciliydi tabi burası gerek yok apse yapmıştır dedi. Aldım 3. Günüm antibiyotik tedavisinde giderek daha çok şişip gözümün altı falan morardı kusura bakmayın biraz uzun oldu ama böyle bi durum yaşayan var mı bana çözümünüz nedir anneler ne yapmalıyım sizce ilaç söndüreceği yerde apseyi daha çok azdırdı heralde ☹️