fnrrbyrk doğum anında o sancı 180-200 bandına çıkıyormuş ben de 37. Haftadayım en fazla 40 a kadar yükseldi o da 1 kez 😂 doğum olması için o nst de sancı ölçülen kısım var ya, oranın dağ gibi böyle inişli çıkışlı görünmesi gerekiyormuş. Yani sık aralıklarla gelen ama miktarı fazla olan sancılar. Senin evde sancın gelirse de hemen saate bak canım bir sonraki sancı ne zaman gelecek, 10 dk da bire düşünce doktora haber ver. 5 dk da bire düşünce doğum başlıyormuş