As7 Kızlar uykumdan uyandıracak şekilde bi nabız hissederek uyandım.8.haftayız, normal mi? Kalple ilgili daha önce bi sıkıntım olmamıştı , yüksek nabız korkuttu.ölçemedim de evde nasıl kontrol ediyorsunuz?
Mucizem58 Kalple ilgili bir sıkıntı olabilir bence hemen doktorunla bunu paylaş daha ilk haftalardasın geçmiş olsun
Annebaba23 Kan akışı ve hormonların etkisiyle hızlanıyor normal ben de ilk 3 ay biraz daha belirginlesicek şekilde yaşadım 😊 doktorunuzla görüşün kontrol zamanınızda tahlil yaptırır zaten size belki kansizlik falan da vardır o da tetikliyor böyle şeylerde merak etmeyin içinizi ferah tutun 🌺