26 ocakta aldık dün sabah hemen kargoya verildi 3 Şubat teslim görünüyor kizlar 😍 bu model beşikli seviyoruz eşimde bende oyuzden böyle tercih ettik . Ve piyasaya göre gayet ucuz hatta zam gelmeden yakalasaydik efsane ucuzdu ama sağlık olsun 🙏😌 içinde yatağı cibinligi ve uyku seti var. Dolabı da büyük büyük olsun dedim olmuşken malum bebek kıyafetlerine ilgimiz var 🙊🙊 fotoğraf yükledim ama.insallah olmuştur 😬🙊 https://imgyukle.com/i/oeqzEY