Allah izin verirse şubatta doğumum var. Nisan ortası doğum iznim bitiyor. Rapor almak sıkıntı. Raporla uğraşmasam diyorum. Hazirana kadar ücretsiz izin alsam. Oluyor mu öyle 2- 2buçuk aylık ücretsiz izin yoksa 6 ay birden mi almam lazım. Diyelim ki 2 ay ücretsiz izin aldım. Tatil dönüşü annemi yanımda tutamazsam bakıcı istemiyorum. Tekrar ücretsiz izin alabilir miyim.(bu sefer yıllık alırım)Yani öyle parça parça oluyor mu bu iş