SabinaEgemen Selam kızlar.Ben 8+3günlük hamileyim.kahverengi akıntılarım oluyor.Fazla deyil ama lekelenme oluyor çok endişeliyim aynısını yaşayan oldumu.2haftadır böyle
tubatayfun SabinaEgemen bende var 2 haftadir dun kontrolum vardi hersey cok guzel yalniz biraz kan pirtisi var oda disari atacagi icin biraz daha devam edecek lekelenmem
AyeHakanKrk SabinaEgemen Hımm o zaman bu aralar kendimi daha çok dinlemem lazım. İnşallah kolayca açılır rahat Doğum yaparız hepımız
Zeyus Normal bu haftalar bende gecen hafta yasadim doktor kirmizi kan ve şarıl şarıl gelmedikce korkma demisi ama ynede git ilac verir
Mervenur001 2 haftadir derken hergunmu bendede oldu 6 hafta bikere oldu peceteye degmisti kahverengi leke bende korktum ama 7 hafta kalp atisi icin gittim gayet iyiydi sikinti yoktu.sonra bikere daha oldu baska olmadi.
SabinaEgemen Mervenur001 ben 6haftasında gitmiştim kalp atışı vardı zaten 6cı hafta başladı lekelenme doktora söyledim iyne yazdı ama yine var yani gelen haftaya randevu aldım
Mervenur001 Anladim cogu kiside bu haftalar lekelenme kanama normal diyor yani rahim genisledigi icin