Imasleeper Ozlem151 uykusuzluktan bıktım ben :( şuan da da karnım geriliyor sanırım bişiler oluyo içerde uzansam çişe kalkmaktan derberder oluyorum ay napicam bilemiyorum
semakulekci Ozlem151 Kaburgalarım batıyor nefes alamıyorum bazen. Birde tuvalet derdi var geçen eşime dedim hasta bezi mi bağlasam 🙊 1 damla için bile kalkıyorum 🥲 düzelicez inşallah be
Ozlem151 O mide yanmalari hepimizde var çocuklarımız sağlıklı olsun yeter hamileliğim biraz zor geçiyor ben onları takmıyorum artik
Esra4258 Uykular haram oldu gençliğim bak talanda oldu sarkisiyla her gece 4 ten sonra uyku yok mide yanması kıpır kıpır içerde
Ozlem151 Allah Allah ben soda içtimmi hemn kesiliyor ama ben razıyım yeter ki çocuğuma sağlıklı bir şekilde kavuşalım biraz sağlık problemimiz var da
Esra4258 Imasleeper Evvet tuvalet vardı bide 😊 midem yandıkça su içiyorum su içtikçe tuvalete gidiyorum kısır bir döngü sonuç gece uykusuzluk
Ozlem151 Benm bi sağlık sorunum yok esracigim bebeğimin var kalbi sağ tarafta ve delik sağ böbreği de kasiklarindaymis korkuyorum birz
Esra4258 Ozlem151 :( Allah yardımcınız olsun canım dua edelim inşallah sağlıkla kucağına alırsın. Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah
Esra4258 semakulekci Hasta bezi kısmını bende düşündüm😊 Haklisin bir damla bile rahatsız ediyor gittiğimizde deyse birşey demicem.
Ozlem151 Sagol esracigim Allah tüm hastalara acil şifalar versin sağlıkla kucağıma alsam bir an önce çok korkuyorum birsey olacak diye
Esra4258 Ozlem151 Kokrma canım Rabbime birak kendini gebelerin duası kabul olurmuş bak burda kaç gebeyiz hepimiz senin ve bebeğinin iyiliği için dua ederiz 🙏
Esra4258 Neyse kızlar ben tekrar bı yatağa gidip uyumayı deneyim hafifledi midem de sanki belki yarın gece gene görüşürüz bu postta😊🙌