Edakwj ayy canım benım aynısı benim başıma geldi benımkı 33 haftalıktı gece 3 te anı kanama ile sezeryan oldum plesantadan ayrılmışti miniğim uyanmasaydım ölebilirsiniz dedi dr 20 gün kuvezde kaldı 1700 gram ıle çok zorluk cektık el bebek Gül bebek büyüttüm şimdi 2 yaşında genel muayene olunca doktorlar şaşırıyor prematüreye benzemiyor dıyorlardı gelişimi herşeyiyle yasitlari gibi masallah sende bol bol dua et ve süt pompala ver hastaneye insallah şifa olur bebegıne 🌸