semakulekci yaa sizde karında toplanma sertleşme felan çok oluyor mu benimde erken doğum riskim vardı çok oluyor sertleşme pazartesi randevum var bakalım belki beni de nst ye gönderir birde geçen akşam 2 gün üst üste karnımda aşırı derecede belli bi şekilde kalp atışı hissettim hatta anneme bile o ara gösterdim dokundu hıçkırık felan değildi eminim kalp atışını hissettim hızlıydı burda post açmıştım birkaç kişi imkansız duyman felan yazmış ama ben o olduğundan eminim🙄benim kızda erken gelebilir gibi hissediyoeum valla vaktinde sağlıkla gelsinler inşallah canım korkutuyolar böyle bizi🙄sizin ilk gebelik mi