G_M_Z Aaaa hadi hayırlısı olsun canım 36+ olmuşsun 😌 az kalmış bende 28 e doğru gidiyorum… zeynep hanım ne dicek merak ettim normal mi sezeryan mı. Makat gelirse sezeryan derse zorunlu sezaryan oluyor dimi? isteğe bağlı ile arasında iki kat fiyat farkı oluyor sezeryan da.. yaklaşımı merak ediyorum doğum konusunda doktorumun 😌😊 bizi de haberdar edin ♥️ hayırlısı olsun