Klcaysgl benim son 1 aydır falan oluyordu da bir kaç haftadır sıklaştı ama kendini sıkıp daraltmayın bunun sebebi bebeğin mesaneye baskı uygulaması ve ne kadar doğru bilmiyorum ama mesane torbası ile oynamasıymış yani aslında panikleyeceğimiz bir durum değil ama annelik içgüdüsü işte 😇💜