Yabangulu1326 limonlu ılık su yap canım iyi geliyor baş ağrısına kesin ya limon yarım limon sık ama yarım litre suya keser ağrını bide ben doktoruma sormuştum o zaman parol falan beni kesmez dolarex içiyorum nprmalde demiştim ilk 3 aydan sonra içebilirsin sorun olmaz demişti ve bir gece sırt ağrısından ölüyordum ağladım acıdan en sonunda içtim dayanamadım yani sonra söyledim hiç bişi olmaz kötü bir etken maddesi yok korkma ayda 1 ya da 2 kere cok şiddetli ağrın olursa kullanabilirsin dedi ama işte 3 ayın geçmesi lazım dedi gerçi birazda çok kasmamak gerekiyor ben 1.5 aylığı geçiyordu öğrendim hamile olduğumu neler içtim neler yedim merdiveden bile düştüm perde asarken çok şükür rabbim koruyor biraz da salcaksın çok düşünüp panik yapanlarda hrp sorun var bende hiç olmadı 37+0 ım yani yerde sildim camda sildim süpürgede yaptım ilaçta içtim hamur işide yedim 59.5 ile hamile kaldım 61.3 üm şuan bebekte çok iyi onca işe yemeye içmeye biraz akışına bırak ay uyla 9 ay inan geçmiyor 🤷🏼♀️🥰