Aynı durumdayiz seninle kızım altı yaşında doğuma 2 ay kaldı insallah yavrularımızı sağ salim kucağımiza alırız bende ilk kızımda hiç korkmadim sezeryandi şuan bende günler yaklaştıkça tedirgin oluyorum galiba arkamızda bir yavrumuz olduğu için doğum korkusu oluyor rabbim sağ salim hastaneden yavrularımıza çıkmayı nasıp etsin bizlere