Merhaba arkadaşlar , 13. Haftamda ve 16. Haftamda muayeneye gittim cinsiyet için tahmin yapıldı ama genitali ve kordonu çok yakın olduğu için bişey demedi doktor. Bu durumu yaşayıp cinsiyeti belli olan var mı? Varsa cinsiyet nedir? Çok merak ediyorum.