Marygur canim 13.cu haftama kadar bu bebek duser dediler. Basta bos kese, sonra kese gelismemis bebek gelismemis falan. Rahimde hep kanama vardi, 2/3 gune bir ultrasona girdim ilk donemlerde. Kurtaj bile teklif ettiler, birden bebegin kalbi hizli atmaya basladi bende kabul etmedim hic bi sekilde. Simdi 22ci haftamiza dogru yol aldik. Bikac hafta daha bekle. Dua et bol bol 🙏