zclkkubra kızlar ahşap ve krem karışık bebek odası takımına sizce hangi tenk boya yada dekorasyon için ne önerirsiniz yaa çok kararsızım kız bebeğim olucak🌸
LawyerEce zclkkubra Klasik durabilirim söylediğim şey ama beyaz çok güzel gider. 🌿 Yapabilirseniz bir duvara detaylı bir şeyler yapılabilir sanki eğer odanız sade ise. Duvar kağıdı da olabilir tek bir duvara. Çok hoşuma gidiyor önereyim dedim. 🙈
Mminikmucizemmm zclkkubra ben trendyoldan sticker aldım bakabilirsiniz gerçekten çok hoş duruyorlar ve anında odanın havası değişiyor