Yenidoğan annenleri sizlere sorum varr.Bebegim 1 haffalık hala memeyi tutamiyor.Sarilik olmamasi icin sagip veriyorum 2 saatte bir 60 cc süt saguyorum makina ike ve yediriyorumm.Mecbur biberon kullaniyorm lansinonun .Geceleri ise 2 satte bir heme mama aptamil olandan hemde sahip veriyorum…Ama cok yoruldum surekli boyle mamq hazirla sagip ver durumlarindan artik mememden beslensin istiyorm ama tutamiyor.Ve sinirleniyor.Bende aglamasin diye ve doysun diye hemeb biberona geciyorum.Biliyorum yanlis bisey ama cok caresiZIMM😪😪bu arada bebekler sarilik tehlikesini ne zaman atarlar.Ve son sorum siz gun icinde ve gece kac satte bir bebeginIi besliyorsunuz