Umudayolculuk36 Kızlar kızımı giydirdim alt üst pjama yatırdım üstüne ince penye örtü örttüm güvenebilir miyim sizce bebeğim üşür mü şikayetlere baktım hasta etti buz gibi vs diyor
Afro-dit Umudayolculuk36 uyku tulumu elyaf olursa terletiyor ama içi ve dışı pamuk olursa terleme yapmıyor sıcaklığını koruyor lc den hiç almadım ben
Sunayaz Umudayolculuk36 ben üstüne hiç bişey atmıyorum çok memnunum hatta 2 yıldır kullandığımız küçük geliyor artık yenisini aldom lcw dan. Çok memnun kaldım
Nnur1 Umudayolculuk36 2 tog aldım ben kızıma lcw dan. Kombiyi 45 derecede yakıyorum. Ama bizim üst katımız çatı katı ve orda uyuyoruz. Alt kat sıcak oluyor, üst katta havanın soğuğu direkt evde. Kombiyi ne kadar açarsam açayım ısınmıyor. Bu yüzden 2 tog aldım. Fazlası olsaydı bunalırdı. Ben uyku tulumunu giydirdiğimde içinde sadece kısa kollu badi oluyor. Gece uyanıp kontrol ediyorum gayet sıcak tutuyor. Hatta bazen terliyor bile. Çok memnunum ben
Pcoslubiranne Umudayolculuk36 ev kac derece. 2.8 en kalin tog degerindedir. Pijama ve ekstra battaniye ortmussunuz.1 aylik bebek kapkalin tulumla nefes alamaz.
Nurr122 Umudayolculuk36 Bnde kızıma kullanıyorum ama kızım 2 yaşında bir aylık bebek için gerek yok bence tulumba üstünü acamz daha biraz kalın ortersiniz üstünü yeterli olur genede siz bilirsiniz
Nnur1 Umudayolculuk36 1 aylık bebek daha tepinmeyi bilmez ki, dönmüyor, kalkıp diğer tarafa yatmıyor, üstünü açacağını sanmıyorum. Bu uyku tulumları daha büyük bebekler için uygun oluyor. Üzerinde tutmuyorlar yorganı. Ben 16 aylıkken başladım kullanmaya