Zeytininannesi01 Keziban3006 aynen banada öyle diyorlar ama uyuyamıyorum ki😂diyorum doğunca siz bakarken uyuyacam😂
MrsMavis Keziban3006 Amin inşallah canım benimde öyle hergun değil ama yandığı zaman tam yanıyor çareyi soğuk sütte buldum ben
Bendiyebiri Keziban3006 off gerçekten öyle ya çok zor bi durum ben bekarken hiç böyle yaşamıyordum evlendim olan oldu bana 😂😂😂