Ben normalde devlette muayene ye giderdim hem eve yakın hemde bebek yeni olduğu için şimdi bebek büyüdü. Şehir hastanesi daha iyi olur ve doğum içinde orayı çok met ediyorlar. Herkes ordan memnun. Hiç gitmediğim için hangi doktorun iyi olduğunu bilmiyorum. Nette yorumlara baktığımda doktor isimleri yazmamışlar ama bazı doktorlar çok aksiymiş. İyi davranmiyorlarmiş bende kararsız kaldım hangi doktora randevu alacağıma