Sincapannesii Kızlar geçen gün sağlık ocağına gittim ve hamile olduğumu bildirdim sonra form doldurduk ama hemşire bana tatonoz aşısının ne zaman vurulacağını şöylemedi 10+2 haftalık hamileyim bu arada ne zaman aşı olmam gerekiyor kızlar
Deletedmom5545 Sincapannesii unuttum ne zaman olduğumu Ama yaklaşınca onlarda arıyor doktorun da söylüyor
Denizvegokyuzu Sincapannesii Arayıp haber vermişti bana hemşire yanlış hatırlamıyorsam 20. Haftada felandim ilk dozu olduğumda 😇
BMelek Sincapannesii saglik ocagi bana 16 dedi doktorumda 20 dedi bende 20. Haftada gittim onlar aradi 20. Haftada digeride 24. Hafta yapiyorlar. Ama ayda bir kez kan icin rutin cagiriyorlar o zamanda sorabilirsin doktorlar genelde 20 diyor
Melike09 Sincapannesii benim doktorum 12. Haftadan sonra olabilirsin demişti bende 14 te oldum ilk dozumu
poyrazinannesi1 Sağlık ocakları iki doz yapıyormuş ama benim doktorum tek doz yaptır 28. haftadan sonra yaptır dedi.