Tugcevemercimek Kızlar nst den geliyorum 32+4 üm adet agrısına benzer bir agrım oldu nst de sancılar 50–60 çıktı ve doktor birşey yok rahminde kısalma yok diyip gönderdi cok telaşlandım 50-60 çıkması sancı mı ?
Terspektif Tugcevemercimek benimde bugün kontrolde 40-60 arası sancım çıktı ikinci gebeliğim ve 39+6 dım. Bana da doktorum sancın yok dedi sanırım çok önemli değil bu kadarı yada düzenli değil o yüzden diyorlar bilemedim
iremcannn1907 Tugcevemercimek canım 50-60 dışında bir de sancı sürelerine bak, dakikalar düzenli mi o da önemli
Asyapolat80 Tugcevemercimek canım 32+5 te sancım çıkmıştı o zaman değerim kaçtı göremedim ama şimdi daha bilgiliyim. Su an 35 haftalığım 2 haftadır hastanedeyim ve bugün doktorum tam taburcu edecekken 45 lerde sancım çıktığı için yatmaya devam dedi. Bence başka bi hastaneye gidin
Bernako Tugcevemercimek o sağ tarafa kolonya döküldüğü için mi okadar yukarlarda? Bence korkulacak bi durum yok nst de
Tugcevemercimek Bernako evet evet ben bakmıştım hiç o kadar yüksek görmedim döküldüğü için yukarı cıkmış 40 üzeri sancı yazıyor ve doktor hiçbir açıklama yapmadı benimde hep 50-60 cıkınca telaş oldum doktora sancı var mı diyorum cevap vermiyor
Hlt-seyma21 Tugcevemercimek endişelenme sancılar düzensizse sorun teşkil etmiyor yalancı sancı olabiliyor böyle kendini takip et bir kaç gün ona göre tekrar hissettiğinde gir telaşlanma
Tugbaa2937 Tugcevemercimek Benim geçenlerde düzenli 120 çıktı sancım ama doktor açılma vs yok suyun yada Nisan gelince gel dedi yolladi