Duygusaln Merhaba ben üç aylık hamileyim kontrole gittim doktor aminyotik bant olduğunu söyledi bu durumu yaşayan varmı yardımcı olursanız sevinirim
Emine003 Duygusaln canım amcamın gelini hamileyken aynı şeyleri söylemişlerdi şimdi kızı 6 yaşında maşallah hiç biseyi yok ama konuyla ilgili pek bilgim yok canım sadece o anlatmıştı çok ağlıyodu Allah’a şükür öyle bişey olmadı 🤲🤗
Duygusaln Funday35 Bu bant dediği şey ilerde çocuğun eline koluna felan sarılırsa zarar veriyormuş yapabilecekleri hiç bir şey yokmuş
Funday35 Duygusaln Çok üzüldüm ben yanlış anlamışım internetten baktım da farklı bir şeymiş insallah sağ salim sağlıkla kucağına alırsın bebeğini 🤲🏻