Selmaak Regl bittikten 3 gün sonra başlayabilirsiniz,c cizgisi ve t cizgisi oluyor testlerde,c cizgisi hep koyu cikar,bu testinizin duzgun calistigini gosterir.Sizin takip etmeniz gereken cizgi t cizgisidir.T cizgisi yumurtlama gunune gelene kadar hafif hafif belirginlesmeye baslar,c cizgisi ile t cizgisini ayni koyulukta gordugunuz gun 24_36 saat icinde yumurtaniz catlayacak demektir.Bu gunu ve takip eden iki gunu degerlendirirseniz baska bir sorun olmadigi taktirde dollenmeyi saglayabilirsiniz. Ben de bu yontemi kullandim,o yuzden hakimim.Gonlunuzce olsun insallah,sevgiler.