Sibelilci Firuz bende 30.haftadayım 3 gündür bende de var maalesef patlamak üzereyim bir an önce doğum yapsam da kurtulsam diyorum artık
Deletedmom_7 Mrvsk1 7 haftalığım mide bulantısı ve gaz sancıları uyutmuyor. Kabız oldum en son ne zaman şöyle tuvalete gidip rahatladım hamilelikte hatırlamıyorum.. Çok afedersin yellenmeyi özledim ya 😄 onu bile yapamıyorum gaz sancısından 😢
Sdka21- Mrvsk1 yok korkmayın bebeğe zararı olmaz sadece bir an önce tedavisini yapın benim çok şükür geçti