Beybisininannesi ayird edebiliyorsun iste😅
Yaptim yaptim her hareketi yaptim😅
32.haftada dogum pozisyonuna indi, sonra yine yukari cikti😑
Bende normal doguma engel yok, kizim inatçı olmasa,
Yine de son dakikaya kadar donebilme itimali var…
Carsambaya kadar bekicez, inadi devam ederse carsamba insaAllah sezeryan gunumuz😅